Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

lördag 5 februari 2011

Citron

Jag har också stickat en Citron som finns på Knitty . Garnet är Malabrigos helt fantastiska entrådiga. Citronen är riktigt rolig stickning inte minst på grund av det mjuka garnet. Lite problem för mig att komma på när och till vad jag ska använda den men det kommer jag nog på med tiden. Jag måste också skaffa en nål av något slag som håller den på plats

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Vilken härlig färg!! Jag har stickat två citroner men "råkat" ge bort båda två. Någon gång kanske det blir en till för den är fin.

Alexandra sa...

Härlig färg!! Har gjort en blå, men nu är jag sugen på en lila ju =) Må gott!

Iwona Eriksson sa...

Malabrigo är så härligt garn, och färgen är så vacker!