Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

lördag 27 oktober 2012

Krakspark shop


Krakspark shop är nu öppnad!

Varför inte försöka att sälja det man gör? Här kommer det att finns sådant som jag gillar att göra. Just nu är det glada rymliga barnkläder i enkla modeller. Jag syr i tyger som är återbrukade men också i nya amerikanska tyger i trevliga mönster.
Jag tänkte lägga ut saker allt eftersom de blir färdiga och har väl vissa förhoppningar att åtminstone några fler än jag gillar glada och enkla barnmodeller.
Välkommen in och kolla! Vill du köpa eller bara titta, har du frågor och funderingareller kanske saknar något, kommnentera gärna eller hör av dig till min mejl. Som sagt välkomna till Krakspark shop  !!
Jag har också lagt in en länk här till höger men inte ännu lyckats få med en bild. Får nog fråga sonen om det.


Inga kommentarer: