Sidor

Höst

Höst

Om mig

Ägnar min tid åt textil i alla former, trädgård och lagar av allt som den ger, läser och reser

tisdag 9 april 2013

Bild

Ibland så kan fantasin tryta och jag känner att jag inte har något särskilt att skriva om. Kanske beror det på att jag just nu är inne i ett stikckprojekt där det går ganska långsamt framåt och jag inte har något särskilt  intressant att visa. Så började jag att kolla på förra sommarens bilder och kom på idén att visa någon av dem emellanåt. Jag hoppas ju att nästa sommar blir soligare och varmare än den förra men jag måste ändå säga att den sannerligen bjöd på många vackra och dramatiska himlar. 

Söderköping somamren 2012.

1 kommentar:

ANNEPÅLANDET sa...

Himmelen er utrolig fascinerende! Når man oppdager det, blir man gående med nesa i sky hele tiden for å se på alt som foregår der oppe.
Ha en fin torsdag!